Lejebetingelser

Lejebetingelser
Lejeren har ansvaret for det lejede materiale, så længe det er i lejers varetægt. Lejeren skal selv sørge for forsikringsdækning. Lejer betaler erstatning for skadede eller bortkomne ting. Lejeren har ansvaret for, at det lejede materiale afleveres i samme stand, som det modtages medmindre andet er aftalt med Festfidusen.

Levering eller afhentning
Ved bestilling aftales det om Festfidusen skal levere, eller om lejer selv henter.
Hvis lejer selv henter, forventer festfidusen, at det lejede materiale bliver behandlet med omhu og respekt. Skulle uheldet være ude, erstatter lejer det tabte materiale.
Festfidusen opfordrer dig til at tjekke om du har fået det med hjem som du har bestilt, med et samme du kommer hjem, så vi kan rette fejlen, hvis en sådanne skulle forekomme. Hvis du opdager, at noget er gået i stykker inden i holder festen, så bedes i tage et billede og sende det til Festfidusen som dokumentation for, at I ikke har ødelagt det under festen.

Pris: De første 10 km er gratis, derefter 6 kr per kilometer.

Vi sender IKKE de lejede materialer, og de lejede materialer må heller IKKE sendes retur. Hvis dette skulle ske vil der blive pålagt et gebyr, der svarer til nypris af de lejede materialer.

Lejeperiode
Det aftales ved bestilling, hvor længe du ønsker at leje. Men som hovedregel er priserne for en hel weekend, så du ikke skal haste med afhentning/udbringning og tilbage
levering/afhentning. Hvis du skal leje i længere tid finder vi i en god pris.

Betaling
Betaling via bankoverførsel. Betaling skal ske senest 5 dage før levering/afhentning. Såfremt betaling ikke ses modtaget rettidigt vil vi ikke udlevere/levere udlejningen.

Opvask m.v.
De lejede ting må gerne vaskes i opvaskemaskine, medmindre andet er tydeligt skrevet.
Festfidusen kan påtage sig opvasken, dette skal blot aftales ved bestillingen.

Køb af Pynt og indbydelser m.v.
Køber du hjemmelavet pynt, bordkort, indbydelser, og hvad vi ellers kan finde på, så er der ingen fortrydelsesret.
Jeg kan lave forslag inden du bestemmer dig 100%, men når processen er igang, så skal varen betales, da jeg som regel bruger mange materialer og tid på dette arbejde.

Opsætning og nedtagning af telt.

Hjælp til opsætning og nedtagning af telt: 1000 kr. (I skal selv være minimum 2 personer).

Opsætning og nedtagning på sjælland og Lolland-Falster: 2000 kr.

Hjælp til opsætning og nedtagning i resten af Danmark: 2000 kr. (Grundet bro- og færgeafgift).

Opsætning og nedtagning i resten af Danmark: 3000 kr. (Grundet bro- og færgeafgift).

Alle priser er ekskl. levering.